2011年10月2日日曜日

My Salon ESTA HAIR

Minnie and Mickey vintage candles

type writer

It is my dream shop. I'd like to show my new salon ESTA HAIR.
But I'm waiting until a professional photographer coming as we don't have sign outside yet...

I really regret I couldn't wake up early today. I really wanted go to Chiswick car boots sale.
They have good vintage stuff but start really early...( I haven't managed to get there yet)
I woke up at 6am、 drag cat in to my bed and slept again...
awwww.... 

I went to Westfield shopping centre instead to get something I need.
Bought few things but I forgot to something I need..
It's me...

お店がひっそりとオープンしました。なんとか引っ越しをして数週間。
古いインテリアのまま営業していましたが、内装がかわいくなりました。
ビンテージスタイル、でもなんだか日本らしさもあって落ち着きます。

かっこよーく、オープニングパーティーとかもしようかと思いましたが
ゆるーくオープンするのも悪くないかなと。まだ看板も無いし(笑

早起きしてChiswickのフリーマーケットにvintage hunting行く予定でしたが
案の定起きれませんでした。
そしてWestfield shopping centreでは肝心な物を買い忘れるサザエさんの様な事も。
大丈夫かしらね、私。











0 件のコメント:

コメントを投稿