2011年10月9日日曜日

We've got a sign outside

    We've got a sign outside(we opened without it )





















































































































































































































Thank you very very much to all the ESTA HAIR customers, also thank you very much for bringing beautiful flowers. Flowers make us happy and  smells great!
everybody bring reddish  flower for me. Am I a passionate person like a bull?
Red is my favorite color! flowers cheer me up.
Red flowers is really good with ESTA HAIR!


We are really really pleased we've got really lovely customers!
That's most important for us...
We will work hard to you satisfied hair style and our hospitality.
But we might enjoy more than you....

And We've got a sign outside, We opened without it...


昔からのMariのお客様及び、新しくESTA HAIRに来て頂いたお客様。
本当にありがとうございます。
私を始めスタッフ一同、良いお客様に恵まれている事を本当にうれしく思います。
それは私にとって本当に本当に大切な事です。

お花や開店のお祝いを持って 来てくださった皆様にも感謝の気持ち一杯です。
皆さん相談されたかの様に、赤系のお花を持って来て下さいました。
私のイメージ? 赤は私の一番好きな色です。
きっと長年のお客様には伝わっていたのですね。

ESTA HAIRのインテリアにも赤いお花はぴったりです。
お花に囲まれるって幸せなんですね(ガーリーな気分♡)

看板もやっと取り付けました。
バス停の目の前なのでバス待ちの日本人の方が驚きつつ
上を見上げているのを良く見かけます。
時間がある時は外に出て声をおかけしていますが、
気軽にお立ち寄り下さい。

昨日からプライスリストをご自由にお持ち頂ける様
外にも出してあります。
1日ですべて無くなっていました!!
うれしいなぁ。























0 件のコメント:

コメントを投稿